pomocy z LCD

Autor: himen1330 <himen1330_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 23:19:30 MET DST

Witam ponownie!
Panowie mam problem, a mianowicie zakupilem nowy monitor View Sonic
VG920, jest monitor LCD 19` calowy posiadam karte graficzna Ati radeon
9600Pro 128ddr 128bit i problem polega na tym ze kolory sa jak by
takie wyplowiale... zainstalowalem naj nowsze catalyst 7.7 i za
przeproszeniem dupa klory nadal sa taie wyblakle (niby wszystkie sa ok
ale ten czerwony to jest jak pomaranczowy), raz udalo mi sie zmienic
na normalne kolory ale tylko przez chwile: wgralem drivery catalyst
6.5 i restart i bylo ok... wlaczylem gre tez bylo ok ale jak wyszedlem
do windowsa....dupa to samo i restar nie pomogl nadal sa takie same
kolory....Panowie pomozcie,,,,

pozdrawiam!
himen1330