Re: Laptop dla studenta

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 22:00:18 MET DST

Wojciech Skrzypinski pisze:

> Z HP bylbym ostrozny, szczegolnie nc6xxx (nc6220 padaja u nas w firmie
> jeden po drugim). W dodatku matryca slabiutka.

dlaczego? Do HP łatwo jest znaleźć cos zamiennego (no poza płyta) i
raczej to sprzęt dość kompatybilny. A przy pracy z Linuksem ma to
znaczenie. Co dalej, Znajomy kupił niedawno Nowego Asusa, po 2
tygodniach NORMALNEGO używania (obchodził sie jak z jajkiem) pękła
matryca. Inny kupił używaną 3 tygodnie toshibę i wysiadał a świetlówka.
wiec nie ma tego co sie bardziej psuje. Po prostu szczęście. A że biorąc
popularne marki uważane za solidne jest mniejsze prawdopodobieństwo - to
swoja droga.