Poradźcie - DOBRY napęd wspierający LabelFlash?

Autor: Michał Grzelak <default_user.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 21:59:09 MET DST

Właśnie, po drugim pobycie w serwisie, przyjechała do mnie nagrywarka Optiarc
(dawniej NEC) DVD RW AD-7173A. Niestety, po podpięciu do kompa i próbie
nagrania czterech płyt dostałem ctery wafle. W trzech nie ukończyła zapisu,
czwarty nie przeszedł weryfikacji. Trzeci raz nie będę tego szrota serwisował.
Postanowiłem wysłać ją definitywnie na złom.
Teraz mam problem, czy znacie jekieś sprawdzne, dobre napędy wspierające
technologię LabelFlash? W przypływie optymizmu zdążylem już nabyć kilka
pudełek nośników tego typu i chciałbym je jakoś rozsądnie wykorzytać.
Pomóżcie, błagam!!
M..M