Re: z pc na mac'a , z windy na mac os

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 20:04:05 MET DST

Dnia 2007-08-04 19:02, Użytkownik strzeli@gmail.com napisał:

> Kolego jest sobota idz na piwo, nikt Ci nie kaze sie wypowiadac, nic
> na sile. To nie forum tu nie trzeba na siłe ubijać postów aby zmienić
> rangę;-)

:-)

> Grupa jest dobra, bo dotyczy w większości populacji że tak powiem. A

Dobra ? Jak czytam te posty w tym wątku to w dalszym ciągu
mam odmienne zdanie :-)

> jeżeli ktoś był w sytuacji podobnej do mnie to to ta grupa jest ze tak
> powiem idealna. Gdzie mam to pisac? Zalezy mi na wypowiedziach ludzi

Obawiam się że przejście z PC na Maca opisze ci sporo ludzi
czytających systematycznie p.c.s.macintosh.
I oni raczej nie czytają p.c.pecet bo i po co ?

> "od pc" a nie macowcach bo nie znam osoby z maciem ktora by go nie
> zachwala.

Gdyby coś im nie pasowało to grzecznie wrócili by do PC.
A może ty chcesz przeczytać opinie ludzi którym z ogryzkiem
nie wyszło ?

Pozdrawiam