Re: z pc na mac'a , z windy na mac os

Autor: <strzeli_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 19:02:44 MET DST

> Odradzam.
> Osoba która nie potrafi znaleźć grupy do zadania tego pytania
> nie poradzi sobie w świecie innego systemu operacyjnego.
>
> Pozdrawiam

Kolego jest sobota idz na piwo, nikt Ci nie kaze sie wypowiadac, nic
na sile. To nie forum tu nie trzeba na siłe ubijać postów aby zmienić
rangę;-)

Grupa jest dobra, bo dotyczy w większości populacji że tak powiem. A
jeżeli ktoś był w sytuacji podobnej do mnie to to ta grupa jest ze tak
powiem idealna. Gdzie mam to pisac? Zalezy mi na wypowiedziach ludzi
"od pc" a nie macowcach bo nie znam osoby z maciem ktora by go nie
zachwala.

To tyle.

Ahaaaa tylko nie pij za duzo;)

Łukasz