Re: Laptop dla studenta

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 13:51:12 MET DST

XWindowsMen pisze:
> Laptop może być nawet z drugiej ręki pod warunkiem, że to jakiś
> cultowy model nie do zajechania ;) Na co zwracać uwagę przy kupnie?
> Możecie polecić mi jakieś konkretne modele/firmy/serie ?

To z drugiej ręki czegoś poszukaj, może być HP, a tu już przebieraj z
reguły trafisz na modele roczne lub dwuletnie - one sa wystarczacie,
czasami tylko trzeba zainwestować w kartę wifi lub więcej pamięci ale to
nie jest straszy wydatek ja HP NX6110 Ot dokupiłem 256MB pamięci i kartę
Wifi - co prawda Celeron i ledwo 2,5 godziny trzyma ale możesz już
naleźć cos na platformie centrino.

btw, ja właśnie taki "sprzęt" kupiłem od studenta.