Re: Pytanie laika o SATA RAID :-)

Autor: GLide <glid_at_TNIJgazeta.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 22:07:57 MET DST

Dnia Fri, 03 Aug 2007 10:14:59 -0700, A napisał(a):

> Umiem zainstalować sobie Windowsa tylko mam pewne pytanie.

Tak Ci się tylko wydaje ;-)

> Kupując komputer dostałem dyskietkę z jakimś sterownikiem SATA RAID i
> powiedziano mi, że to się przyda przy formatowaniu dysku. Czy jeżeli
> teraz mam zainstalowany XP i będę instalował go ponownie (robiąc
> wcześniej format c:) to będę musiał coś instalować z tej dyskietki?

Najprawdopodobniej windows nie posiada w swojej bazie sterowników
umożliwiających współpracę/obsługe owego interfejsu SATA. Daltego
standardowo na wszelki wypadek zawsze podczas instalacji na dole wyświetla
się napis wciśnij F6 aby zainstalować ... itd. Dzieje sie to prawie na
samym podczątku. To będzie właśnie ten moment gdy ta dyskietka się przyda.

> Chodzi mi o to czy nie będę miał problemu po sformatowaniu partycji c:
> Formatowanie będę robił jak zwykle poprzez instalatora Windowsa XP z

Problemów być nie powinno zakładając, że dyskietka a więc i pliki na niej
są w porządku.

Po więcej szczegółów chyba lepiej udać się na pl.comp.os.ms-windows.winnt

Pozdrawiam
GLide