Pytanie laika o SATA RAID :-)

Autor: A <arturp22_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 19:14:59 MET DST

Witam.

Na wejściu informuję, że nie znam się na konfiguracji komputera toteż
proszę o wyrozumiałość jeżeli moje pytanie okaże się wam banalne.

Mam komputer do 2 lat i nadszedł moment na format c:
Umiem zainstalować sobie Windowsa tylko mam pewne pytanie.
Kupując komputer dostałem dyskietkę z jakimś sterownikiem SATA RAID i
powiedziano mi, że to się przyda przy formatowaniu dysku. Czy jeżeli
teraz mam zainstalowany XP i będę instalował go ponownie (robiąc
wcześniej format c:) to będę musiał coś instalować z tej dyskietki?

Chodzi mi o to czy nie będę miał problemu po sformatowaniu partycji c:
Formatowanie będę robił jak zwykle poprzez instalatora Windowsa XP z
płyty.

Mój gg: 2192852

Z góry dziękuję za poważne odpowiedzi!