Smart Doctor i Asus 2900XT

Autor: emal24 <emal24_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 17:12:55 MET DST

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów.
Po wszelakich poszukiwaniach, pytaniach na forach i w obsłudze
technicznej asusa, zwracam się do was z moim problemem.
Problem dotyczy nowej karty asusa i smart doctora. Otóż jedyne co w
moim przypadku Smart doctor oferuje to dwa suwaki: do podkręcania
procesora karty i do podkręcania pamięci, a powinien pokazywać także
temparaturę GPU i napięcia.
 Próbowałem już wielu rozwiązań:
1. nowe drivery do karty
2. nowa wersja SD (5.0) - która miała rozwiązywać powyższy problem, a
nic nie pomogła
3. tak kombinowałem, że musiałem windowsa przeinstalować :(
4. powrót do starych driverów plus nowszy SD
5. znowu nowe drivery - komunikat od SD: "can not find graphics card
information", komputer restartuje się przy dużym obciążeniu.

Bardzo proszę doradźcie coś.
Pozdrawiam serdecznie
Radek G