raid

Autor: Tomek <freebsdWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 08:33:53 MET DST

Powitać,
Wczoraj chciałem pierwszy raz skonfigurować dyski tak by pracowały w trybie
raid0. Komputer ma 2 dyski sata2 seagate i jeśli pracują "normalnie" (nie w
raidzie) to wszystko jest ok. Windows sie zainstalował i widzi 2 dyski.
Natomiast jeśli w biosie włączę raid i ustawiam je w raid0 to w czasie
instalacji wywala mi się windows xp SP1 oraz Windows 2003. Czy problemem jest
to, że nie zainstalowałem na samym początku instalacji sterowników do raida
(komp jest nowy). Z góry dziękuję za odpowiedź.