Re: Monitory LCD - na co zwracac uwage przy zakupie.

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 23:48:51 MET DST

Mr.Jack napisał(a):

> O, apropo... Czy do tego monitora mozna jakos (za pomoca przejsciowek?)
> podlaczyc kabel od tv kablowej (chello)? Bo takiego wejscia z jedna dziura
> jaka jest stosowana w telewizorach nie widze...

Nie można, monitor nie ma tunera telewizyjnego, tylko wejścia po
"niskiej" częstotliwości. Rodzice oglądają kablówkę na telewizorze ze
stary tunerem przez odtwarzacz video podłączony chinchami, tu można
zrobić podobnie. Trzeba mieć video z wyjściem pasującym do jednego z
jego wejść albo przez przejściówkę np. z kabla euro.
Tu jest lista złącz i zdjęcia:
http://proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW
Kolega ogląda na nim TV SAT i jest zadowolony, ale tuner ma odpowiednie
wyjście. Ze zwykłym TV jest kłopot.