Re: laptop do grafiiki

Autor: mario <nielubie_at_spamerstwa.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 19:31:14 MET DST

strzeli pisze:

> Już pisałem,
> DVI - i w pracy i w domu chce podłączyć monitor w ludzki sposób, aby mieć
> ludzki komfort pracy, chyba nie muszę pisać czym sie rozni dvi od d-sub ;p
> 4gb ramu - bo jak kolego robisz w photoshopie np duuuuuuzy sklep - webdesign
> to.... hmmm powiem tak to jest cieplo;-) i fajnie jak PS ma dla siebie 2gb
> ramu;]

Hmm. To bierz cos ze stajni apple.

BTW, zalezy co robisz w tym photoshopie. To imho bardzo duzo zalezy.
Ludzki komfort pracy powiadasz, w sensie jak ustawisz obok/za siebie
laptop+monitor, by pracowac wygodnie? Wygodnie, tzn domyslam sie ze
bedziesz chcial korzystac z klawiatury laptopa. No chyba ze chcesz do
tego i osobna klawiature. Dodaj dysk na backup, np na usb. IMHO bez
sensu. Ale jak chcesz. PS. Photoshop zezre kazdy ram ktory mu zapodasz.
Predzej czy pozniej bedzie "za malo", wiec to takie myslenie od d*py
strony.

> Obecnie siedze w pracy od 7 do 20. Moja firma to trzeba ciezko pracowac;-)
> Co w tym dziwnego?? Rozumiem jakbym napisał 20h, ale 12??;] Na tejj grupie
> są dużo lepsi ode mnie;]

Ja siedze czasem duzo wiecej niz 24h. A mam laptop, ktory kosztuje mniej
niz Twoje 2 gb ramu.