Re: laptop do grafiiki

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 18:24:19 MET DST

> Hm. Mogbys zdradzic, do czego ma sluzyc laptop z DVI, 4 gb ramu i ktory ma
> chodzic 8-12h na dobe? Wiesz, bez aluzji, ale czy to po prostu Twoj
> kaprys, czy jakies konkretne wymagania?

Już pisałem,
DVI - i w pracy i w domu chce podłączyć monitor w ludzki sposób, aby mieć
ludzki komfort pracy, chyba nie muszę pisać czym sie rozni dvi od d-sub ;p
4gb ramu - bo jak kolego robisz w photoshopie np duuuuuuzy sklep - webdesign
to.... hmmm powiem tak to jest cieplo;-) i fajnie jak PS ma dla siebie 2gb
ramu;]

> ma chodzic 8-12h na dobe?
Obecnie siedze w pracy od 7 do 20. Moja firma to trzeba ciezko pracowac;-)
Co w tym dziwnego?? Rozumiem jakbym napisał 20h, ale 12??;] Na tejj grupie
są dużo lepsi ode mnie;]

--
z poważaniem
Łukasz