Re: 8600GT Sonic - za głośny

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 17:30:35 MET DST

On Wed, 01 Aug 2007 22:52:26 -0700
Ghant <marcin.staniszewski@ecnowa.pl> wrote:

> Witam,
> Wczoraj odebrałem ze sklepu Palita 8600GT w wersji Sonic. Miał być
> cichy a nie jest :-(. Komp startuje wentylator od grafiki kręci się
> (pewnie na max obrotach) i z tego co wiem po chwili powinien zejść z
> obrotów. A on cały czas pracuje na full. Wiem, że wrażenie ciszy to
> subiektywna sprawa ale podobno miało być jak na Zalmanie u Galaxy:-)
>
> A może ten wenty od Palita tak już ma ? I właśnie stąd moja prośba do
> posiadaczy tej grafiki: Napiszcie jak jest u Was bo w sumie nie mam
> ochoty dokładać do dodatkowego chłodzenia.

> [...]

Zainstaluj sobie najnowszego RivaTunera i pobaw się ustawieniami wentylatora dla trybów 2D i 3D. Będzie ciszej w Windowsie, ale podczas uruchamiania (dopóki nie załadują się sterowniki) będzie wył jak wcześniej. Jak chcesz takie ustawienia na stałe, to musisz pogrzebać w BIOS'ie karty (NiBiTor + NVFlash, nie wiem czy zadziała z 8xxx).

--
Pozdrawiam
Brovar