8600GT Sonic - za głośny

Autor: Ghant <marcin.staniszewski_at_ecnowa.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 07:52:26 MET DST

Witam,
Wczoraj odebrałem ze sklepu Palita 8600GT w wersji Sonic. Miał być
cichy a nie jest :-(. Komp startuje wentylator od grafiki kręci się
(pewnie na max obrotach) i z tego co wiem po chwili powinien zejść z
obrotów. A on cały czas pracuje na full. Wiem, że wrażenie ciszy to
subiektywna sprawa ale podobno miało być jak na Zalmanie u Galaxy:-)

A może ten wenty od Palita tak już ma ? I właśnie stąd moja prośba do
posiadaczy tej grafiki: Napiszcie jak jest u Was bo w sumie nie mam
ochoty dokładać do dodatkowego chłodzenia.

Pozdro