ASUS GeForce 7950GT 512MB - PROBLEM Z .AVI

Autor: wirus <macwir_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 16:10:08 MET DST

Witam.

Mam super karte graficzna ASUSA 7950GT 512MB.
Ostatnio postanowiłem pociagnac sobie najnowsze sterowniki ze strony
producenta,no i okazał sie mały problem.Nie chadza mi wogole zadne
filmy.Odinstalowałem pakiet kodekow i sciagnełem jakis inny,ale dalej jest o
samo.I teraz mam pytanko,czy spotkał sie ktos z takim samym problem i jak go
rozwiazac,moze trzeba zainstalowac jakis kodek do filmow renomowany przez
firme asus ?? Ma ktos jakiegos pomysła,bym był naprawde bardzo bardzo
wdzieczny :)

Czekam na odp. i pozdrawiam wszystkich ze Szczecina