Re: laptop do grafiiki

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 14:55:15 MET DST

strzeli wrote:

> Pomijam szczegóły że będę miał w nim 4gb ramu itd, chodzi o kartę graficzną,
> jaką wybrać, jakich laptopów szukać?
> I pytanie klucz: Czy są na rynku laptopy z wejściami DVI, bo to podstawa
> abym laptopa i w biurze iw domu mógł podpiąć pod monitory.

Z DVI-I bywają, tylko musisz mieć świadomość że to _nieco_ podnosi
poprzeczkę cenową ;-) BTW - w niektórych modelach (np. Dell seria Dxxx)
można było "obejść" brak fabrycznego DVI podpinając je pod dedykowaną
zewnętrzną stację dokującą (wyposażoną w to wyjście). Może to być jakieś
rozwiązanie w niektórych sytuacjach.

> Zależy mi też aby owe monitory ( a używam eizo) były "wykorzystywane", czyli
> żeby się nie okazało że przez laptopa/karte graf. np. trace pełne możliwości
> monitorów, np. odwzorowanie kolorów.

Dokładnie - do kolorków DVI-D to podstawa, tylko nie zapomnij o
kalibratorze to tego wszystkiego (o ile jeszcze nie masz).

> Jak to wygląda, słyszał ktoś o podobnym przypadku do mojego?A może ktoś też
> tak działa?
>
> P.S.
> Doskonale wiem że stacjonarka to stacjonarka, doskonale też wiem że mac to
> mac;-) Proszę o komentarze i porady dot. laptopa i mojej sytuacji a nie
> doradztwo typu kup stacjonarke... Poprostu za wiele rzeczy przemawia za tym
> iz musze miec 100% rzeczy w 1 miejscu, w laptopie.:( ( i wcale nie mowie ze
> mi sie to jakos super hruper usmiecha;-) )

Będzie zapewne drogo z tak konkretnymi wymogami (szczególnie jeśli
kupujesz w PL), ale to "tylko" kwestia sumy do wydania ;-)

> --
> Łukasz

Pozdr.