laptop do grafiiki

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 10:13:47 MET DST

Wiem wiem, sam temat brzmi już conajmniej dziwnie;-)
Przedstawie może w 2 zdaniach moją sytuację.
Założyłem i zarządzam firmą, do tego sporo projektowałem www (webdesign), z
każdą chwilą jednak mniej projektuje, pochłaniają mnie inne rzeczy.
Nie zmienia to jednak faktru iż 3-4 projekty w miesiącu bym wykonywał
(mówimy tylko o webdesignach i photoshopie, wektory i programy typu
illustrator odpadaja), do tego z pewnością będę sporo zdjęc przeglądał.

I teraz pytanie:
Pomijam szczegóły że będę miał w nim 4gb ramu itd, chodzi o kartę graficzną,
jaką wybrać, jakich laptopów szukać?
I pytanie klucz: Czy są na rynku laptopy z wejściami DVI, bo to podstawa
abym laptopa i w biurze iw domu mógł podpiąć pod monitory.
Zależy mi też aby owe monitory ( a używam eizo) były "wykorzystywane", czyli
żeby się nie okazało że przez laptopa/karte graf. np. trace pełne możliwości
monitorów, np. odwzorowanie kolorów.

Jak to wygląda, słyszał ktoś o podobnym przypadku do mojego?A może ktoś też
tak działa?

P.S.
Doskonale wiem że stacjonarka to stacjonarka, doskonale też wiem że mac to
mac;-) Proszę o komentarze i porady dot. laptopa i mojej sytuacji a nie
doradztwo typu kup stacjonarke... Poprostu za wiele rzeczy przemawia za tym
iz musze miec 100% rzeczy w 1 miejscu, w laptopie.:( ( i wcale nie mowie ze
mi sie to jakos super hruper usmiecha;-) )

--
Łukasz