Re: laptop do grafiiki

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 14:46:13 MET DST

> Tylko że będą to topowe modele prawdopodobnie. I nie wiadomo,
> czy będzie to DVI, czy np. nie HDMI. Przyznam, że jeszcze nie
> widziałem notebooka z DVI ani na żywo, ani gdzieś w ofercie
> sklepów internetowych.

sirius.pl - w wyszukiwarce daj w wymaganiach dvi to Ci wyskocza 3 strony
wynikow;-)
takze sa z dvi, glownie asusy

> Po co własną pamięć? Do gier 3D?

hmm nie nie do gier... myslalem poprostu ze to lepsze rozwiazanie

Mam też takie PYTANIE:
Ktoś zasugerował żę przy 4gb to laptop prawie dymi;-) a tak poważniej to że
bardzo się nagrzewa, jakie to ma przełożenie w rzeczywistości tak naprawde?
Moze zaczac sie cos wieszac itd??
Dodam że laptop bedzie chodzil po 8-12h na dobe.
A moze w takim wypadku (choc jak dla mnie brzmi to absurdalnie) "lepiej"
kupic 2gb ramu??

--
z poważaniem
Łukasz