Re: Seagate porzuca PATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 14:13:18 MET DST

"Maciej W. Rozycki" Pine.LNX.4.64N.0708021148140.22591@blysk.ds.pg.gda.pl

: Obawiam sie, ze w telefonach komorkowych Windows juz jest. A dokladniej
: Windows CE w roznych mutacjach. Oczywiscie nie we wszystkich.

Wiem, czytałem o Windows w różnorakich urządzeniach, w tym i w komórkach.
Mam jednak nadzieję, że Windows nie zapanuje tam tak, jak w PeCetach.

"Radosław Sokół" f8sd8q$t08$3@polsl.pl

> W Windows Mobile nie ma niebieskich ekranów, za to nadspodzie-
> ewanie łatwo jest takie urządzenie całkowicie zawiesić. A że
> nie ma często nawet łatwo dostępnego przycisku resetującego
> albo opcji restartującej system, czasem trzeba dłuższą chwilę
> spędzić, żeby całość doprowadzić znów do użytku.

Byłem przekonany, że Widows w komórkach jest stabilniejszy
na tyle, że powieszenie jest nierealne w normalnych warunkach.
Ostatecznie w takim telefonie łatwiej o pełną ,,kompatybilność''
podzespołów.

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'