Internet mobilny w laptopie

Autor: goto <gozwei_bez_at_spamu_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 12:39:39 MET DST

Witam,

Jako ¿e posiadam ju¿ mobilnego laptopa zastanawiam sie nad mobilnym
Internetem do niego.

I teraz nie wiem na co siê zdecydowaæ:
1. Bluetooth i Internet przez komórkê?
2. Modem PCMCIA.?

Do pierwszego rozwi±zania sk³ania mnie fakt ¿e Internet na tej samej karcie
SIM (iplus) jest taniej ni¿ abonament na telefon + abonament ipus oraz mam
dostêp do maila w telefonie.

Zastanawiam siê która z tych dwóch opcji jest bardzie energooszczêdna?

Tak czy siak musze sobie kupiæ telefon (mój jest ju¿ starszawy i móg³by
powoli my¶leæ na 1 klas± podstawówki) i zmrozi³o mnie po przejrzeniu oferty,
¿e w SonyEricsson'ach jest albo EDGE, albo 3G i nie ma obu na raz. Wybra³em
sobie model z 3G (M600i) (bêdê u¿ywa³ tylko w obrêbie zasiêgu 3G), ale
zastanawiam siê jak to jest na prawdê z prêdko¶ci± transmisji i bateri± w
takim telefonie....

By³bym wdziêczny za opinie w temacie.

Pozdrawiam
goto