Re: Laptop do pracy biurowej

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 11:56:24 MET DST

Karol pisze:
> Jaką mam wybrać markę - która słynie z niezawodności i z solidnej
> obudowy ?

HP przykładowo, jednak w tej klasie cenowej i żadnego producenta nie
oczekuj cudów. Czy ten komputer ma leżeć na biurku cały czas? Jeśli tak
to obudowa tańszych modeli powinna się sprawdzić, pytanie jednak czy w
takim wypadku warto w ogóle kupować laptopa.

> Jaki procesor mam wybrać ?

Do takich zastosowań obojętne jaki, pod względem wydajności.

> Chciałbym aby czas pracy na baterii wyniósł przynajmniej 2 godziny.
> Wolałbym zmieścić się w kwocie 2000 zł

Takie rzeczy to tylko w Erze :-)
Z takim czasem pracy na bateriach potrzebujesz co najmniej Core Duo, a
te się zaczynają w sensownych laptopach od 2800 zł.

> Czy uważacie, że taki wybór jest słuszny ? Jeśli nie - proszę o
> alternatywne rozwiązania.

W tej cenie ciężko będzie znaleźć coś lepszego z nowych laptopów.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl