Laptop do pracy biurowej

Autor: Karol <b_n_tech_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 11:41:13 MET DST

Proszę o radę dotycząca kupna laptopu do pracy biurowej - internet,
poczta, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny. Nie będę go używał do
oglądania filmów ani do gier.
Jaką mam wybrać markę - która słynie z niezawodności i z solidnej
obudowy ?
Jaki procesor mam wybrać ?
Chciałbym aby czas pracy na baterii wyniósł przynajmniej 2 godziny.

Wolałbym zmieścić się w kwocie 2000 zł

Znalazłem na allegro taką ofertę - HP 530 DUAL CORE T2050 - cena 2159
http://www.allegro.pl/item218564234_nowy_hp_530_dual_core_t2050_1024_80_15_4_dos.html

Czy uważacie, że taki wybór jest słuszny ? Jeśli nie - proszę o
alternatywne rozwiązania.