Re: Notebook do pracy i zabawy

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 02:13:33 MET DST

"Radoslaw F" <radoslaw@poczta.emitel.pl.NO_SPAM> wrote in message news:f8r2lu$7oi$1@opal.futuro.pl...

> Noteboki potrafiące zastąpić desktopa zaczynają się od 6000.

To chyba duzo zalezy od tego kto jakiego desktopa chce zastapic
i do jakiej pracy/zabawy... :-)

Ciezko pomoc przy tak ogolnie postawionej sprawie.
Jeden bedzie potrzebowac szeroki ekran 17" bo ma duzo
na ekranie, inny bedzie chcial miec 13" aby mogl np.
pracowac wygodnie w ciasnym fotelu w samolocie...
Komus moze zalezec na dlugim czasie pracy na bateriach
innemu na duzej wydajnosci przy podlaczeniu do gniazdka.
Ktos moze trzymac laptopa zawsze na biurku i jego waga
jest nieistotna, inny bedzie chodzil od domu do domu
do klientow i ciagle laptopa bedzie nosil ze soba...

Zaczalbym od zdefiniowania "pracy" i zdefiniowania "zabawy".
Jakie programy chcesz uzywac na tym laptopie i w jakich warunkach.

Warto tez zastanowic sie czy ma to byc koniecznie nowy laptop
czy wystarczy jakis z drugiej reki, za duzo mniejsza kase.