Re: Grafiki do laptop?w

Autor: Ala <minimaxiWytnijTO_at_op.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 23:48:33 MET DST

> ...z pamięcią karty graficznej oczywiście bo z operacyjną (a raczej jej
> brakiem), mieć może.

Dzieki za ciekawą dyskusję z której kumam, że jesli nie preferuje
najmocniejszych, wymagających gier to właściwie najzwyklejszy Intel
Graphics Media Accelerator 950 wystarczy.... Aczkolwiek, spodziwałam
się konkretniejszej odpowiedzi, tzn. ze wskazaniem na konkretne karty :).
Dodam, że długość życia na baterii też jest ważna, ale czyżby mocniejsze
karty tak dużo zjadały prądu? Pozdrawiam