Re: Dylemat zostac przy AMD czy do Intela

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 20:04:38 MET DST

Mikolaj Tutak pisze:
> Witam!
>
> Wlasnie musze wymienic moja niezbyt wydajana platforme sprzetową.
> Obecnie posiadam Amd Athlon 64 na S939 + 2GB DDR czyli muszę wymienić
> wszystko czyli MB+RAM+CPU.

jesli ma to byc wersja bardzo ekonomiczna (i jesli sprzet nie jest
przedewszystkim do gier), to niekoniecznie wszystko musisz wymieniac,
mozna core2duo z pamieciami ktore posiadasz, kupujesz plyte gigabyte'a
865G (niecale 200zl) i wszystko dziala cacy z DDR, a procesor np. C2D
E4400 albo najnowszy E4500 (czyli wersja 2,2GHz) i niedrogo masz calkiem
przyzwoity sprzet.

Olek