Komis z notebookami WaWa

Autor: Maciey <maciej.mazurek_at_gmail.com>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 19:23:34 MET DST

Witam
Niestety dotknięty zostalem emigracją (naszczescie naukowa a nie
zarobkowa) i moja kochana workstacje HP zamienic musze na laptoka.
Mieszkam na dalekim zascianku lubelszczyzny i tak sie sklada ze w
najblizszych dniach udaje sie do wawy, moze bym wiec cos kupil. Jak na
studenta przystalo, moj budzet kreci sie w okolicach 2k pln. Co za to
chce? Cos uzywanego, moze byc spoza naszej ojczyzny, nie musi byc
trwalem- za rok i tak pewnie go zmienie na cos mocniejszego
(przeprowadzka do UK to jednak kosztowna sprawa). Mobilnosc- moze byc
zerowa, bo zawioze go do akademika we wrzesniu i wroce z nim w
czerwcu, nie zamierzam wyciagac go z pokoju, a desktop to jednak za
duzo do dzwigania nawet i na to.
O co wiec prosze szanownych grupowiczow?
O adresy DOBRYCH SPRAWDZONYCH komisow w WaWie
O jakies ogloszonko (allegro odpada, monitoruje wszystko co sie ukaze)
Najchetniej dziabnalbym cos w stylu aspire 1800 (ostatnio przez moja
nieuwage 2 mi skubneli z aukcji)
Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za spam, bo jestem pewien ze
kiedys taki temat na grupie sie pojawil (komisy powstaja jak grzyby po
deszczu i tak samo szybko znikaja)