Re: Cena postepu

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 15:15:15 MET DST

Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał(a):

> Co to za test... Procesory - inne, RAM - inny, dyski - inne, OS - inny,
> chipset graficzny - inny...
> Właściciele też pewnie inni. Nie dziwi mnie lepszy wynik X60.

Wyraznie zaznaczylem na poczatku, ze nie byl to zamierzony test. Stalo sie
tak przez przypadek (zajeta sala, dyskusja i prezentacje przeniesione na
korytarz). Zmiast badania wplywu poszczegolnych elementow, porownane
zostaly dwa modele z tej samej linii. X61s jest dokladnym odpowiednikiem
modelu X60s sprzed roku. Dla typowego uzytkownika moze to byc uzyteczna
informacja. Nie zdziwil mnie lepszy wynik X60s, ale roznica 25% - tego sie
nie spodziewalem.