Re: Czy Chieftec 300W wystarczy pod Pentium Dual Core?

Autor: Michał <login=mmichal_at_server=tlen.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 14:14:47 MET DST

> A co zrobisz z gniazdem 24-pinowym, które pewnie będzie
> miała ta płyta?

Hmm chyba niestety będę musiał kupić przejściówke :( Ale mam za to złącze do
P4. Czy na tej przejściówce będzie to działać gorzej?

> PS. Zamiast podkręcać raczej bym zainwestował w "pełno-
> krwiste" Core 2 Duo z większym cache.

Nie potrzebna mi na razie taka wydajność... potrzebne mi 2 rdzenie do
płynnej pracy i trochę GHz. Praca: strony WWW, zaawansowane edytory PHP,
trochę Flasha, Javy... potrzeba otworzenia kilku dość złożonych stron w
jednym czasie i ich edycji. W kółko apache, mysql uruchomione do testów w
tle. Czasem w tle Winamp. Chciałbym też sobie bez problemu oglądać filmy
xvid/divx i co jakiś czas np. rzucić okiem na pocztę i żebym nie czuł
żadnego "zmulenia".

Generalnie przyznam że Sempron 3200+ którego dane mi też było przez jakiś
czas używać spokojnie by mi wystarczył... ale jednak dopłata kilku zł do
lepszego komfortu pokusiła mnie w kierunku dwurdzeniowego Intela... płyta
jest bardziej przyszłościowa i za pół roku może zmienie CPU i dołoże troche
RAM-u...

Pozdrawiam