Wyciszenie X300

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 09:26:27 MET DST

Witam,
Ostatnio po wymianie zasilacza na Corsair 520W, zauwazyłem, że
najglosniejszym elementem jest karta graficzna, a konkretnie jej wiatrak.
Karta ma niby 2 lata, demonem predkosci to ona nie byla nawet wtedy gdy
powstala, jednak nie mam zamiaru jej poki co zmieniac.
Co zrobic, aby ja wyciszyc? Karte wykrecalem czyscilem wiatrak, radiator,
nakladalem na nowo paste, karta sie nie grzeje.
Czy zdjecie wiatraka moze doprowadzic do spalenia karty?
Czy ewentualna wymiana wiatraka na jakis inny wchodzi wogole w gre?

Pozdr