Re: Jaki monitor-jakosc kontra cena?

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 00:03:20 MET DST

Marcin Kocur pisze:

> Osobiście nie rozumiem jednego: po jakiego grzyba kupować LCD, skoro
> tańsze CRT mają o wiele lepsze parametry? Pomijam nieistotną rzecz -
> ilość zajmowanego miejsca na biurku. Bo jeśli brać takie coś pod uwagę,
> to może wszyscy zaczniemy jeździć smartami?

a oczy nie mecza sie mniej patrzac w LCD ?
a LCD nie zuzywaja mniej energii?

porownanie LCD do smarta to troche pomylka, bo zauwaz ze 17" LCD != 17" CRT
wiec kupujac 17" LCD mamy wiekszy obraz:) a dodatkowo ostrzejszy.

a jesli chodzi o LCD ktory ja polecam to EIZO.
17" mozna juz kupic za okolo 1000zl
za ten 1000 masz katy 178 stopni, 1000:1 kontrast, 5ms czas reakcji.
no i made in Japan na naklejce z tylu obudowy:)

pozdrawiam