Dyski 7200 RPm w Notebookach

Autor: Agent <tjowwsk_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 19:24:21 MET DST

Czy dyski twarde w notebookach do ok 3500-4000 zł zawsze mają 5400 RPM czy
są jakies "notki" z szybszymi dyskami i po prostu jak się czyta te opisy to
sklepy czy producenci ni einformują o tym bez wnikania głęboko w szczegóły.
Może ktos podac jakiś przykładowy model z szybszymi dyskami. Pytam bo
zauważyłem że obecne laptopy chyba dość mocno odstają pod tym względem od
desktopów bo mój stary Maxtor ma odczyt coś koło 44MB/s a laptopy jak czytam
to ok 25-35 MB/s i myslę sobie że to może mocno osłabiac wydajność.