Re: Cos dziwnie brzeczy/buczy z (chyba) zasilacza

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 13:20:03 MET DST

On 31 Lip, 11:51, Rados aw Sokó <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> Bez tego nic si nie zrobi.

Ha i tutaj mam dziwny objaw - wystarczy ze zdejme tylko boczny panel
budy i po moze 30 sekundach to buczenie/skrzypienie znika.

Wloze panel boczny i pojawia sie znowu.

Wiec nie jest to kwestia wpadania w wibracje panela bocznego - bo po
jego zdjeciu ten dzwiek wystepuje jeszcze kilkadziesiat sekund.

Obudowa to Chieftec BH-01B-B-B

> Mo e by . Czasem jaki d awik si poluzuje i wpadnie w tak
> nieszcz liwe drgania, e albo popiskuje, albo bzyczy.
>
> PS. Czy to ta nowa seria Chiefteca produkowana przez Delt ?

Tak. Konkretnie GPS-400AA-101A

Pozdrawiam
Rafal