Re: Jakosc dzwieku SB X-Fi Xtreme Audio

Autor: Goomich <goomich_at_usun.to.wp.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 09:09:29 MET DST

"digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> naskrobał/a w

> Mam i korzystam od paru lat z karty muzycznej SB Live! value. Po
> zmianie starego komputera chciałem korzystac z jego wbudowanej karty
> ADI AD1988B, lecz po przesluchaniu kilku utworow wmontowalem od razu
> starego SB Live! I teraz pytanie. Jesli zakupie karte SB X-Fi Xtreme
> Audio (najtansza karta z serii X-Fi),

Akurat Audio nie jest z serii X-Fi, tylko przypadkiem się tak nazywa.
Chcesz X-Fi to minimum Xtreme Music, w przeciwnym wypadku Audigy 2 ZS (jeśli
koniecznie musisz mieć kartę Creative'a).

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153