Re: Jakosc dzwieku SB X-Fi Xtreme Audio

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 08:40:58 MET DST

On 31 Lip, 08:04, "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl>
wrote:
> Mam i korzystam od paru lat z karty muzycznej SB Live! value. Po zmianie
> starego komputera chciałem korzystac z jego wbudowanej karty ADI AD1988B,
> lecz po przesluchaniu kilku utworow wmontowalem od razu starego SB Live! I
> teraz pytanie. Jesli zakupie karte SB X-Fi Xtreme Audio (najtansza karta z
> serii X-Fi), bede mial jakosc dzwieku lepsza niz stary Live! i ADI?
> Pozdrawiam!

Jak na moje uszy tylko teoretycznie. Moze jestem gluchy, ale nie
szlysze różnicy miedzy dzwiekiem 16 a 24 bitowym, o innych mniej
waznych rzeczach nie wspominajac. Jedyna sensowna rzecza jest
normalizer, ktory stabilizuje dzwiek na jednym poziomie co powoduje,
ze reklamy nie wala po uszach. Mam komputer z Livem i inny z Xtremem.
Gra na sprzecie Onkyo.