Re: 3 Nagrywarki DVD do wyboru

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 00:48:24 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski nastukał(a):

> Moja (NEC) tego nie potwierdza.

Wyjątek potwierdza regułę :-)

> Bo nie ma takiej potrzeby.

Były czytniki, które czytały DVD+R z booktype DVD-ROM, a nie czytały DVD-R.

Kiedyś znalazłem bardzo interesujący artykuł, odwołujący się do specyfikacji
obydwu standardów i udawadniający dlaczego +R jest technicznie lepszy, od -R.
Już sam fakt o tym, że istnieją napędy DVDRW nagrywające DVD+R szybciej, niż
DVD-R, a nie ma sytuacji przeciwnych już o czymś świadczy. Wystarczy odrobina
logicznego myślenia :-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...