Cos dziwnie brzeczy/buczy z (chyba) zasilacza

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 23:25:43 MET DST

Witam

Od kilku dni raz na jakis czas mi cos buczalo/bzyczalo (dzwiek podobny
do bzyczenia przy zwieraniu kabli elektrycznych). Ale wlasnie teraz
zaczalo bzyczec non stop - naslychuje przy obudowie i nie wiem to albo
zasilacz, albo duzy wiatraczek pod nim.
Jutro bede musial rozebrac bude i to zobaczyc.

Czy ten objaw (dzwiek) moze byc od zasilacza? Napiecia sa stabilne,
zasilacz Chcieftec, ma 9 miesiecy.

Pozdrawiam
Rafal