laptop --> sterowniki

Autor: Łukasz W. <wujko_at_interia.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 19:58:09 MET DST

Witam!

Zainstalowałem Win 2000 na laptopie Compaq Armada 110 (PIII 850, 128MB RAM).
Niestety nie mam przy nim płytki od producenta z driverami w zwiazku z
czym posiłkowałem sie tymi ze strony HP/Compaq-a (czyli audio, grafika,
ethernet, input devices)
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=96514&prodTypeId=321957&prodSeriesId=96216&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=181.
Niestety po zainstalowaniu wszystkich powyższych, włacznie ze
sterownikami VIA (VIA 4in1) w menadzerze urządzeń pojawia sie ze znakiem
zapytania "Port szeregowy PCI" czyli COM.
Może ktoś ma jakąs sugestie jak to doinstalować, zmusić do pracy w systemie?
Chipset na MB to VIA VT8601 [Apollo ProMedia].
Jakieś sugestie co tu mozna by jeszcze zmienić, dorzucić?

Pozdrawiam