Re: Seagate porzuca PATA

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 19:46:02 MET DST

On Mon, 30 Jul 2007 17:19:58 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

>Zewnętrzny kształt? ;) Ktoś niedawno chyba już na tej grupie cytował
>(trochę niepoprawnie) słowa Gatesa o dostateczności 640MB pamięci. :)

I kolejny mit...
http://www.wired.com/politics/law/news/1997/01/1484

>Pewnie w lustrze, w czasie golenia się. :)

Nie jestem sprzedawcą.

>Otóż PS1 i PS2 nie były PCtami. :)

Wiesz, że ":)" nie jest obowiązkowym zakończeniem każdego akapitu?...

>Czym PSx przypominały PC? Slotem i szyną PCI? RSami czy Centroniksem?
>Klawiaturą i/lub myszką? Procesorem Intela z ,,rodziny'' x86? Dyskami xIDE?

A wiesz, że pecety się różnią od siebie? Taki może mieć szynę ISA, PCI
lub VLB, gniazdko klawiatury duże okrągłe, małe owalne albo małe
prostokątne, stację dyskietek 5,25", 3,5" lub zgoła żadnej, dysk MFM,
IDE lub SCSI, i tak dalej, i tym podobne. PS/2 miał normalny pecetowy
procesor, można na nim było uruchamiać normalne pecetowe programy,
więc był pecetem.

>A jest zwinięta?

Plonk warning.

--