Re: Athlon 64 X2 4800 + 65W i ekstremalne temperatury

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 19:02:50 MET DST

GreyPilgrims@gmail.com wrote:

> Co do poprzednika to 50-60 to był max. Bios jest najnowszy. Cooler
> jest standardowy ale od tego noweg procka.

To już było coś za ciepło.

> Na bocznej ściance mam też wentylator, ale chyba mało daje. Jak

A po co ten wentylator? Jeśli masz tunel, to wentylator procesora zasysa
przez niego powietrze. W którą stronę dmucha ten wentylator?

> zdjąłem boczną ściankę to trochę pomogło. Podczas grania było koło 80,
> więc zawsze coś. Ale na dłuzej to trochę słaby pomysł :)
>
> Wychodzi, ze problemem jest ogólnie obieg pwietrza w środku, mam 3 HD.
> Dodatkowo mam nad wentylatorem procka taką "tubę", która ma

??? A to co za patent? Tak normalnie, to powinieneś mieć tunel nad
wentylatorem procesora i ew. wentylator wywiewowy z tyłu obudowy w
okolicach procesora.

Mam podobną konfigurację z nieco wolniejszym procesorem i wentylator
wywiewowy wyłączyłem, bo był niepotrzebny - temperatura procesora nie
przekracza 48 stopni.