Re: Athlon 64 X2 4800 + 65W i ekstremalne temperatury

Autor: <GreyPilgrims_at_gmail.com>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 15:27:19 MET DST

On 29 Lip, 11:32, "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> wrote:
> A do ilu rosła temperatura na poprzednim A3500+ ?
> Wstaw najnowszy bios - może on coś zafałszowuje.
> Jak zdejmiesz boczną ściankę z obudowy to jest tak samo ?
> BTW ten "standardowy cooler amd" to ten od 3500-ki ?

Co do poprzednika to 50-60 to był max. Bios jest najnowszy. Cooler
jest standardowy ale od tego noweg procka.

Na bocznej ściance mam też wentylator, ale chyba mało daje. Jak
zdjąłem boczną ściankę to trochę pomogło. Podczas grania było koło 80,
więc zawsze coś. Ale na dłuzej to trochę słaby pomysł :)

Wychodzi, ze problemem jest ogólnie obieg pwietrza w środku, mam 3 HD.
Dodatkowo mam nad wentylatorem procka taką "tubę", która ma
wyprowadzać powietrze na zewnątrz(też z małym wiatraczkiem).
Zastanawiam sie czy to coś pomaga czy przeciwnie. Jakieś jeszcze
pomysły.