bRadio lub inna aplikacja do radia

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 17:29:30 MET DST

Witam!
Czy moze ktos podlinkowac albo podeslac na maila jakas starsza versje
niz 2.1 programu bRadio (najlepiej 1.0, 1.1 lub 1.2)? Za cholere nie
moge znalezc tego w sieci :(

Do telewizji uzywam uzywam sterownikow wdm Ivana i DScalera. Do radia
po dluzszej przerwie nieuzywania wrocilem uzywajac apikacji Borga
bRadio 2.1. Niestety aplikacje Borga cos mieszaja w sytemie XP na
partycjach NTSF (juz w tej chwili mam co rozruch systemu automatycznie
wlaczajacy chkdsk wykrywajacy jakies bledy) dlatego czym predzej musze
zastapic ta aplikacje. Na razie uzywam Radiatora ale jakos ta
aplikacja mi do konca nie lezy tak jak stare bRadio...

Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc!