Re: modyfikowane stery nvidia

Autor: Player <Player_at_nononono.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 16:46:59 MET DST

> Pare ostatnich wieczorow zmarnowalem walczac z nvidia dokladnie z jej
> sterami. Karta 6200 AGP.
> Calosc katastrofy rozpoczela sie gdy wpadlem na rewelacyjny pomysl
> zainstalowania najnowszych obecnie sterow 162.18, wtedy zaczela sie
> zabawa.

nie wiem co oni za badziewie wypuscili, miałem 94.24 i dzisiaj zachciało mi
się istalować 162, niby wszystko OK ale właczam gre 3D a tu nagle obraz miga
za chwile na DVI napis "no signal", na dsub jest - myslę sobie OMG monitor
padł ale przeinastlowałem na stare 94.24 i troche lepiej obraz jest ale
nadal miga, przeistalowałem ponownie 94.24 i wszystko wróciło do normy -
działa bez problemów