Re: Athlon 64 X2 3800+ (35W)

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 11:52:15 MET DST

No coz, z podanych artykulow wynika jednoznacznie, ze procesory te
(EE) nie sa SZCZEGOLNIE podatne na OC mimo nizszego napiecia
zasilania. W redakcjach byly to testy JEDNEGO procesora EE, nie
lekcewazylbym opinii ludzi podkrecajacych wiele procesorow - tu jest
link do wypowiedzi na forum, gdzie mowi sie o serii podkrecen wielu
procesorow z serii EE i ze zauwazono wieksza ilosc z tej grupy podatna
na OC:
http://pclab.pl/forum/lofiversion/index.php/t232995.html
Np. "To e si dobrze kr c to nieprawda. Ja mam EE i naprawde trudno
osi gn mi 2.7 przy w miare niskim napi ciu" - zwroccie uwage na
zwrot "przy wiekszym napieciu" oraz "trudno". To wlasnie mnie
zastanawia, co jest grane. Dalej ktos inny:
"... zreszt mam procki z EE i bez EE, te pierwsze kr c si minimum
na 2.7,2.8 a bez EE czasami nie chodz i na 2.5 przy 1.55 v ...",
oraz "...wi kszo EE kr ci si co najmnjej na 2.7ghz ale bez EE
wi kszo idzie na 2.5 max ".
Mam juz tego procka (tyle, ze jeszcze nie podlaczonego) i nie zalezy
mi na wielkim podkreceniu, wystarczy mi 25-30%.
No coz, chyba nalezy z pewnoscia zalozyc, ze pod wzgledem podatnosci
na OC wersje EE (tu: 35W) po prostu takie same jak 95W i 65W.
PS: ten tekst o "wolniejszych" tranzystorach w EE to jakas piramidalna
bujda godna internetu, wlosy sie jeza na glowie :-(
J.