Re: Athlon 64 X2 3800+ (35W)

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 11:17:58 MET DST

Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1185785833.396600.13180@o61g2000hsh.googlegroups.com...
> Przykro mi, ale nigdzie nie moge czegos takiego znalezc.
> Przeciwnie, spotykalem opinie odwrotne, tzn. ze niskie napiecie
> fabryczne (a tak jest przy 35W) przy zadanym pulapie 3800+ daje
> wieksza gwarancje OC. A wiec oczywiscie nie wszystkie z nich moga sie
> dobrze podkrecic, ale relatywnie procentowo wiecej niz inne, nie EE.
> Wychodzi z tego, ze wiecej z nich powinno byc latwiejszych do
> podkrecenia niz z grupy Athlon64 3600+ Brisbane (chodzacy na 1,2V) - i
> to chcialem tym watkiem sprawdzic.
> J.

Nie jest to ten artykul który mialem na mysli i ten procesor ale tu tez jest
to napisane http://podzespoly.idg.pl/news/99145.html
" Na koniec warto wspomniec, ze procesory EE AMD nie beda dobrymi modelami
do podkrecania. AMD stosuje w nich wolniejsze tranzystory, co sprawia, ze
pracuja energooszczednie lecz nie sa podatne na podkrecanie."