Re: Opinie o ASROCK 4CoreDuall-VSTA/ SATA 2

Autor: Radek <deepsky_at_go2.pl>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 19:44:03 MET DST

edi napisał(a):
> Użytkownik "Radek" <deepsky@go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja także aktualnie mam athlona xp, w gry za wiele nie gram, ale niektóre
> strony we flashu zaczynają go wykańczać stad coraz częstsze myśli o
> upgradzie, ceny zresztą tez zachęcają ;)

Różnica jest straszna nawet bez nadkręcenia (czyli u mnie 1.8GHz E2160
ale używam na 2.4GHz - 266FSB).

Teraz właśnie nawet E2xxx jeszcze potaniały więc rzeczywiście ceny
są bardzo zachęcające. Tym bardziej, że do tych "przestarzałych"
płyt główny da się włożyć np. Kentsfieldia czyli u mnie to oznacza
co najmniej 2.4GHz@4core i w sumie 8MB cache L2.

Ponieważ 755i65G był tak niedrogi... to go wziąłem. I mam gdzieś to, że
coś mi może działać 10 procent wolniej ponieważ za upgrade zapłaciłem
tak mało a wszystko i tak działa o wiele szybciej niż poprzednio.

Pozdrawiam,
Radek