Re: ECS k7 na cos lepszego

Autor: Krzysztof B. <dsd_at_f.pl>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 14:37:58 MET DST

> Koszmarna płyta, to że trafi się sensowny egzemplarz tej płyty to jak
> wygrana w totolotku

No ja jestem chyba takim szczęściarzem :D od 4-5 lat mam tą płytę pod
Atlonem XP 1800+. Wyprodukowali ją pod koniec 2001. Zero problemów z
wieszaniem się sprzętu. Bardzo dawno widziałem niebieski ekran. Przez dwa
lata ten zestaw pracował jako serwer i też z nim nie było problemów. Niecały
rok temu wymieniłem kondensatory bo napęczniały. Koszt może z 20zł z
przesyłką i jadę dalej na niej. Jedyny problem który zaobserwowałem, to
reset taktowania procka na 100/100MHz, ale to raz na pół roku maks.
Przez ten okres miałem inne płyty na serwery, które przez jakiś czas
wykorzystywałem do testów i z połową były jazdy. Widać nie ma reguły.

Pozdrawiam