Re: ECS k7 na cos lepszego

Autor: Zygfryd <zzbez_at_adre.su>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 23:50:03 MET DST

> Tyle to na Allegro kosztuje dobra K7S5A

Koszmarna płyta, to że trafi się sensowny egzemplarz tej płyty to jak
wygrana w totolotku

Ja tego szczęscia nie miałem i ciągle coś było nie tak a przećwiczyłem
"1001 kombinacji"

Dzis mam :

Gigabyte GA-7VT880

Płyta na jedną zaletę; przynajmniej ten egzemlarz kóry ja mam,. działa bez
zarzutu
Jeszcze nie darzył mi się resatart komputera, rzecz nie do pomyśłenia na ECS

Bardzo stabilna płyta, tyle że bez żadnych dodatków

Działa u mnie na podkręconym procku ..... Athlon XP Mobile 2500 jak Athlon
2200 MHz
(szyna 200 MHz)

Jestem zadowolony z tej płyty, polecam

Darek