Re: Vista 64bit + X-Fi

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 20:27:49 MET DST

[...]
> Nie. Ewentualnie dopiero jak Ruscy, Bulgarzy, Hindusi albo Chinczycy
> wytna z niej DRM i malware :P Inna sprawa, ze Vista nie wnosi NIC
[...]

Jakie DRM? Mam Viste 64bit i wszystkie Divx'y, XVid'y, wmv-y, mp3,
flac'e, h264 HD itd. działają bez problemów, zarówno pod 32bitowym Windows
Media Playerem jak i pod 64bitowym Windows Media Center. Zarówno na
LCD jak i na projektorze po HDMI. Wystarczyło zainstalować odpowiednie
kodeki. TV z tunera też można nagrywać i zapisywać jako Divx, mpeg2,
cokolwiek. DVD działaja normalnie. Zupełnie nie wiem o co Ci chodzi
z tym DRM.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]