Re: Vista 64bit + X-Fi

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 20:18:57 MET DST

> Przecież od co najmniej 12 lat wiadomo, że Creative Labs pro-
> dukuje najgorsze sterowniki z możliwych chyba. Olbrzymie,
> niestabilne, nieuwzględniające skomplikowanych konfiguracji
> (SMP, współdzielenie przerwań). Do tego często jedynym
> źródłem jest płytka (vide: SB128), a kiedyś nawet mieli
> pomysł, żeby za aktualizacje sterowników trzeba było
> płacić.

Właśnie powrócili do tego pomysłu i każą sobie płacić $9.99 za
Alchemy dla kart innych niż X-Fi (przywraca EAX w grach w Viście).

Z drugiej strony mi bez problemów działa Audigy 2ZS w Viście 64bit,
mimo, że konfiguracja dość skomplikowana (smp, działajaca równolegle
druga karta audio, tuner tv pci, sporo urzadzeń usb, itd.)
a brak EAX w grach nie przeszkadza, bo prawie nie gram, a jeśli
już, to akurat gry które mam używają Dolby lub OpenAL i to jest
raczej przyszłóść standardów dźwięku w grach.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]